راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google بدون جریمه شدن
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google عنوانی است که شاید زیاد شنیده باشید همچنین کسب مقام اول در نتایج جستجوی Google نتیجه ای آرزو شده برای بسیاری از بازاریابان آنلاین است.
اما ، رقابت زیادی وجود دارد و گوگل دائماً الگوریتم های جستجوی خود را تغییر می دهد. خوشبختانه ، رتبه اول شماره یک تنها روش قابل مشاهده تر شدن در نتایج جستجوی Google نیست. راه دیگر ، حتی کارآمدتر برای قرار گرفتن در معرض در Google ، جلب توجه کاربران با SNIPPET مربوطه و جذاب است.
طبق مطالعه ای که توسط Infront Webworks انجام شده است ، صفحه اول گوگل 95 درصد از ترافیک وب را دریافت می کند که صفحات بعدی 5 درصد یا کمتر از کل ترافیک را دریافت می کنند.
من با بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران – تازه کارها – که دیوانه شده اند ، صحبت کردم و تلاش کردم تا قفل اسرار نحوه بهبود رتبه بندی و عملکرد Google را بدون تحمل مجازات ها باز کنند.
من 16 سال داشتم که وارد دنیای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شدم و اعتراف می کنم که من هم یکی از همین افراد بودم.
ای کاش می توانستم به شما بگویم دکمه جادویی برای فشار دادن وجود دارد تا سایت شما در رتبه یک گوگل قرار بگیرد بدون شکست .
اما حقیقت این است که این دکمه جادویی به مهارت ، فداکاری ، پایداری و خلاقیت نیاز دارد. این به ویژه به دلیل ماهیت در حال تغییر الگوریتم Google صادق است.
در حالی که جادویی وجود ندارد ، مراحلی وجود دارد که می توانید برای صعود به بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده کنید.
من این روش را به سختی یاد گرفتم اما خوشبختانه ،شما لازم نیست این سختی را متحمل بشوید.
من برای کمک به شما در درک قوانین جدید SEO ، به یادگیری چگونگی بهینه سازی برای هر دو انسان و جستجوی خزنده های الگوریتم ، و تسلط بر سئو در صفحه و خارج از صفحه ، به اصول اولیه به SEO می پردازم.
مراحلی که در این راهنما به آنها خواهم پرداخت:
مرحله شماره 1: با الگوریتم رتبه بندی گوگل آشنا شوید
مرحله شماره 2: رتبه بندی جستجوی فعلی خود را ارزیابی کنید
مرحله شماره 3: معیارهای مناسب را ردیابی و اندازه گیری کنید
مرحله شماره 4: اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با موبایل است
مرحله شماره 5: مجازاتهای فعلی خود را تشخیص داده و برطرف کنید
مرحله شماره 6: تحقیقات کلمات کلیدی انجام دهید
مرحله شماره 7: سئو در صفحه خود را کامل کنید
مرحله 8: از کلمات کلیدی خود برای ایجاد محتوای عالی استفاده کنید
مرحله شماره 9: ساختن پیوندها به روش درست است
مرحله شماره 1: با الگوریتم رتبه بندی گوگل آشنا شوید h2>
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
می توانم مستقیماً به برخی از استراتژی های عملی SEO برای جهش سایت شما بپردازم.
اما من می خواهم شما را برای موفقیت طولانی مدت تنظیم کنم تا به محض اینکه نسخه جدید الگوریتم گوگل به روزرسانی شود مجازات نشوید.
مدیران Google مانند گری الیس و جان مولر تأیید می کنند که گوگل دائماً الگوریتم خود را تغییر می دهد ، حتی اگر اکثر این تغییرات به طور عمومی اعلام نشده یا شرح داده نشده باشند.
MOZ تخمین می زند 500 تا 600 تغییر در سال وجود دارد!
در حالی که گوگل اعلامیه های اصلی بروزرسانی را انجام می دهد ، کارهای دقیق داخلی این الگوریتم برای عموم مردم ناشناخته است (و کمی مرموز). اکثریت اطلاعات خوبی از تغییرات گوگل در دسترس قرار می گیرد البته در کنار حدس و گمان هایی از متخصصان !
بنابراین معقول است که 40٪ از بازاریابان تغییر الگوریتم های جستجو را بزرگترین مانع موفقیت SEO می دانند.
از این گذشته ، اگر همه دقیقاً می دانستند که چگونه می توانند در جایگاه اول و بدون پنالتی برای میانبرها یا راهکارهای SEO کلاه سیاه قرار بگیرند ، Google بهترین موتور جستجو نبود و هر کسی می توانست بدون انجام دادن کار اصولی، جایگاه خود را در بالای موتور جستجو ثبت کند.
این امر نه تنها موفقیت افراد صادقانه مثل من و شما را دشوار می کند ، بلکه بیانیه ماموریت Google را نیز به خطر می اندازد:
ماموریت Google این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و آن را در دسترس و مفید جهانی قرار دهد. “
بهترین دانش ما در مورد الگوریتم Google در قالب به روزرسانی های اصلی الگوریتم مانند:
به روزرسانی سازگار با موبایل (آوریل 2015) ، به نفع وب سایت هایی با نسخه های سازگار با تلفن همراه و در صورت عدم رعایت سایت ، مرحله بعدی مجازات ها را تعیین می کند.
Pigeon (جولای 2014) ، در تلاش برای ادغام نتایج جستجوی محلی مانند Google Maps بود.
Hummingbird (آگوست 2013) ، با هدف درک زمینه و هدف اصلی جستجوی کاربر به جای اینکه فقط به کلمات تحت الفظی که تایپ کرده است نگاه کنید.
پنگوئن (آوریل 2012) ، هدف قرار دادن اسپم ها و سایت هایی که برای افزایش رتبه های خود لینک های غیر طبیعی خریداری می کنند.
سپس Phantom وجود دارد ، که اولین بار در ماه مه 2013 ظاهر شد و اعتقاد بر این است که چهار بار به روز شده است – اما هرگز توسط Google تأیید نشده است.
پس چگونه قرار است همه این موارد را پیگیری کنید؟
منابع بسیار خوبی برای کمک به شما وجود دارد. تاریخچه تغییر الگوریتم Google Moz یک دیتابیس عالی است که به طور دقیق به روزرسانی می کند. از Google Webmaster Central و Webmaster نیز بازدید کنید.
مرحله شماره 2: رتبه بندی جستجوی فعلی خود را ارزیابی کنید
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
به منظور بهبود رتبه خود ، باید بدانید که اکنون در کجا ایستاده اید. این حتی در مورد سایتهای جدید صادق است. خوشبختانه ، ابزار و منابع مختلفی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.
از SERPs.com برای بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت خود استفاده کنید
اگر در محتوای صفحه کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار داده اید ، از SERPs.com برای ارزیابی رتبه خود استفاده کنید. کلمه کلیدی خود را تایپ کنید (من در این مثال از “بازاریابی محتوا” استفاده کردم) و آدرس سایت شما. شما همچنین گزینه های دیگری مانند جستجوی نتایج یاهو ، انتخاب بین دسک تاپ یا موبایل و پایین نگه داشتن رتبه های محلی را براساس شهر یا کد پستی دارید.
صفحه نتایج چند مورد را نشان می دهد:
جایی که سایت شما در موتورهای جستجو برای این اصطلاح قرار می گیرد اولین صفحه در سایت شما که در نتایج جستجوی موضوع قرار گرفته است میانگین جستجوهای ماهانه شما متوسط هزینه برای هر کلیک برای کلمه کلیدی (برای جستجوی پولی مانند Google AdWords)
سرعت سایت خود را بررسی کنید
در مرحله بعد ، بررسی سرعت سایت مهم است ، زیرا این یک عامل مهم رتبه بندی Google است.
اگر سایت شما کند است ، از موقعیت جستجوی بالا شانس کمی دارید. این امر بر توانایی شما در تبدیل و فروش مشتریان جدید نیز تأثیر خواهد گذاشت.
طبق گفته WebPerformanceToday ، والمارت وقتی زمان بارگذاری صفحه از یک به چهار ثانیه افزایش پیدا کرد ، کاهش شدید نرخ کلیک ها و تبدیل ها را تجربه کرد.
اگر این اتفاق بیفتد ، مهم نیست که در صفحه شما ، توضیحات متا یا برچسب های عنوان شما چیست. الگوریتم جستجو شما را جریمه خواهد کرد ، حتی اگر شما یک غول مانند Walmart باشید.
به همین دلیل مهم است که تست سرعت سایت خود را انجام دهید تا بفهمید چگونه می توانید رتبه های Google را بهبود بخشید. ده ها ابزار وجود دارد که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از:
Google PageSpeed Insights
WebPageTest
برنامه افزودنی مرورگر YSlow
تست سرعت وب سایت Pingdom
سلامتی سایت خود را بررسی کنید
پس از مشاهده رتبه موتور جستجوگر کلمات کلیدی و سرعت سایت ، قبل از شروع بهینه سازی ، سلامت سایت خود را ارزیابی کنید.
آیا بعد از ماهها یا سالها ، افت ناگهانی ترافیک ارگانیک را تجربه کرده اید؟
آیا نمی دانید که آیا گوگل سایت شما را تغییر داده (یا ممنوع کرده است)؟
بسیاری از ابزارهای عالی برای کمک به جمع کردن این معما وجود دارد. از ابزار گزارش سلامت دامنه MxToolBox استفاده کنید تا مشکلات اصلی را در 5 دسته مختلف بررسی کنید: مشکلات کلی سایت ، لیست سیاه ، سرور نامه ، سرور وب و DNS.
مرحله شماره 3: معیارهای مناسب را ردیابی و اندازه گیری کنید
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که برخی از معیارهای حیاتی سایت خود را ردیابی کنید تا دریابید که چه عواملی دیگر برای بهبود نیاز دارید در اینجا مهمترین معیارها برای ارزیابی آورده شده است.
ترافیک ارگانیک
مهم است بدانید که چه تعداد بازدید کننده سایت شما را از طریق Google پیدا می کند. یک مطالعه از BrightEdge نشان داد که جستجوی ارگانیک 51٪ از بازدید کنندگان وب سایت B2B و B2C را نابود کرده و کانال های غیر ارگانیکی مانند جستجوی پرداخت شده و رسانه های اجتماعی را خرد کرده است ، که 10٪ و 5٪ را شامل شده است.
این مطالعه همچنین نشان داد كه جستجوی ارگانیک بالاترین منبع درآمدی برای هر صنعت به جز رسانه و سرگرمی است ، از طریق ایمیل ، نمایش و ارجاع ها توسط یك حاشیه كوچك.
تبدیل ترافیک ارگانیک
علاوه بر تجزیه و تحلیل ترافیک جستجوی شما ، ارزش دارد به کلمات کلیدی ایجاد شده برای ایجاد سایت برای شما توجه کنید.
یک راه برای یافتن اینها یک ابزار ساده به نام SERP Scan است. من از آن استفاده کرده ام تا کلمات کلیدی را که به صورت ارگانیک برای سایت من تبدیل می شوند ، شناسایی کنم.
SERP Scan کلمات کلیدی را که طی 12 ماه گذشته به سایت شما ارسال کرده اند به شما نشان می دهد. این شامل نمودار عملکرد کلیدی کلیدی SEO در صفحه می باشد.
این ابزار به دست آوردن داده های مورد نیاز شما از Google Analytics و درک تصویر گسترده مربوط به کلمات کلیدی در سایت شما ، این کار را آسان می کند. اما ، شما هنوز هم نیاز بیشتری دارید.
رتبه بندی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی تجاری
اشتباه شماره 1 کلید واژه تحقیق ، صرف وقت کافی برای کلمات کلیدی تجاری نیست.
به همین دلیل است که کلمات کلیدی تجاری درآمدزایی می کنند. برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و کسب درآمد ، باید تفاوت کلمات کلیدی تجاری و اطلاعاتی را برای بهبود رتبه بندی گوگل درک کنید.
اگر کلیه کلمات کلیدی شما دارای اطلاعاتی باشد ، شما بازهم ایجاد ترافیک ارگانیک خواهید کرد ، اما ممکن است تبدیل آن بازدید کنندگان به خریداران یا افرادی که در رسانه های اجتماعی مشترک هستند مشکل باشد.
رتبه بندی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی تجاری
اشتباه شماره 1 کلید واژه تحقیق ، صرف وقت کافی برای کلمات کلیدی تجاری نیست.
به همین دلیل است که کلمات کلیدی تجاری درآمدزایی می کنند. برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و کسب درآمد ، باید تفاوت کلمات کلیدی تجاری و اطلاعاتی را برای بهبود رتبه بندی گوگل درک کنید.
اگر کلیه کلمات کلیدی شما دارای اطلاعاتی باشد ، شما بازهم ایجاد ترافیک ارگانیک خواهید کرد ، اما ممکن است تبدیل آن بازدید کنندگان به خریداران یا افرادی که در رسانه های اجتماعی مشترک هستند مشکل باشد.
دلیل این امر این است که بازدید کننده هایی که به جستجوی کلمات کلیدی اطلاعاتی مانند:
نحوه پاک کردن آکنه با محصولات خانگی
نحوه نصب وردپرس
آنلاین درآمد کسب کنید
بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان
10 اسپینر برتر برتر
اگر آنها در شرایط خرید نیستند ، می خواهند شما به زبان آنها صحبت کنید – زبان موتور جستجو رایگان.
در مقابل ، افرادی هستند که از کلمات کلیدی زیر استفاده می کنند:
بهترین محصولات آکنه
10 ارائه دهنده برتر میزبانی وب
طراحان وب در NY
این افراد احتمالاً در جستجوی راه حلی هستند که بتوانند خریداری کنند.
کلمات کلیدی که کلمات زیر را به عنوان پیشوند (قبل) یا پسوند (پس از) به بقیه کلمه کلیدی دارند ، بهبود می یابند.
خرید
مرور
خرید
تخفیف
کوپن
معامله
حمل دریایی
سفارش
پیش از این ، من در مورد کلمات کلیدی که برای شما ترافیک ارگانیک ارسال می کنند صحبت کردم. آنها همچنین باید در توضیحات متا و همچنین سئو در صفحه (بیشتر در این مورد) استفاده شوند.
این یک مثال دیگر است. آیا می توانید تفاوت بین کلمات کلیدی اطلاعاتی و تجاری را تشخیص دهید؟
برای ردیابی این معیارها ، یک داشبورد سئو راه اندازی کنید
توصیه می کنم داشبورد سئو را تنظیم کنید تا در هر زمان بتوانید تمام معیارهای مهم را ردیابی کنید.
در اینجا مثالی از آورده bringshare.com آورده شده است
علاوه بر تنظیم داشبورد در Google Analytics ، می توانید با اتصال Google Webmaster Tools به Google Analytics ، داده های کلیدی کلیدی تری نیز کسب کنید. در اینجا راهنمای گام به گام نحوه انجام این کار از SERPs.com آورده شده است.
مرحله شماره 4: اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با موبایل است
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
تخمین زده می شود که حداکثر 60 درصد جستجوها بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می شوند و این تعداد همچنان در حال رشد است.
طبق اطلاعات Smart Insights ، بیشتر جستجوهای ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود تا روی دسک تاپ!
در حالی که برخی از تغییرات الگوریتم ناشناخته مانده است ، گوگل درباره استفاده از تلفن همراه ، چیزی را برای تصورات باقی نمی گذارد. در تاریخ 10 ژانویه 2017 ، وبلاگ گوگل وب مستر گفت:
“از امروز ، صفحاتی که محتوای آن به راحتی در دسترس کاربر برای نمایش در نتایج جستجوی تلفن همراه نباشد به رتبه بالایی در گوگل نمی رسد.”
تست موبایل Google یک راه سریع و ساده برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا سایت شما از نظر موبایل مناسب است یا در مسیر پنالتیویل قرار دارد ، ارائه می دهد. فقط URL خود را وارد کنید و روی “RUN TEST” کلیک کنید.
نتایج به همراه لیستی از مشکلات بارگیری صفحه مشخص خواهند شد که پاسخ روشن “بله یا خیر” به شما می دهند. به این ترتیب می توانید برای اطمینان از روان بودن سایت و نمایش صحیح در تلفن همراه خود ،سایت را اصلاح و بهینه کنید.
شما قادر خواهید بود خطاهای ریدایرکت و صفحاتی که Googlebot در robots.txt مسدود کرده را بررسی کنید.
کنسول جستجوی Google همچنین دارای قابلیت گزارش دهی استفاده از تلفن همراه است که لیستی از مشکلات استفاده از تلفن همراه سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد.
نکاتی در مورد اینکه سایت شما با تلفن همراه سازگار باشد
اگر سایت شما موبایل فرندلی نیست ، توصیه می کنم که این موارد را در بالای لیست کارهای خود اضافه کنید.
می توانید سریعاً از طریق سرویس هایی مانند Mobify ، Duda Mobile یا bMobilized آن را اصلاح کنید.
اگر وب سایت شما روی یک پلتفرم محبوب CMS ساخته شده است ، می توانید افزونه موبایل مانند WPtouch for WordPress ، ThemeKey for Drupal یا Responsivizer را برای جوملا پیدا کنید.
مطمئن شوید که سایت شما از بهترین طراحی وب واکنشگرا (RWD) استفاده می کند ، که به شما اطمینان می دهد که عملکرد کامل را در دستگاه ها موبایل ، تبلت و … حفظ می کند. برچسب مشاهده متا را به سر هر صفحه اضافه کنید تا به مرورگرها بگویید که این صفحه با دستگاه های مختلف سازگار خواهد بود:
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
موبایل و محل : دوستی با SEO
بین جستجوی محلی و موبایل ارتباطی وجود دارد. Google در تلاش است تا به جستجوی منبع محلی بپردازد ، و مصرف کنندگان و مارکت ها را تا حد امکان به هم وصل کند.
به همین دلیل توصیه می شود مطمئن شوید که نمایه Google برای کسب و کار بروز و تا حد امکان جامع است.
این پروفایل ها می توانند برای کسی که در منطقه شما جستجو می کند ، یک انتخاب یا تغییر ایجاد کند ، بنابراین اگر در دسترس نیستید ، لیست کسب و کار خود را ASAP ادعا و به روز کنید. این مورد همچنین برای سایر سایتهای لیست بندی محلی ، مانند Yelp ، Facebook ، B Better Business Bureau و موارد دیگر انجام می شود.
مرحله شماره 5: مجازاتهای فعلی خود را تشخیص داده و برطرف کنید
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
اکنون که رتبه بندی جستجوی خود را می فهمید و ردیابی برای مهمترین معیارها را تنظیم کرده اید ، وقت آن است که سایت خود را به طور دقیق بررسی کنید تا ببینید که آیا مجازات هایی وجود دارد یا خیر.
این امر اساسی است زیرا در ارتقاء یا ایجاد پیوندها به یک سایت ناسالم فایده ای وجود ندارد.
تغییرات لینک بیلدینگ چگونه بوده است؟
تا سال 2012 ، لینک های اسپم رتبه بندی موتورهای جستجو را برای هزاران نفر بهبود بخشید. این مطالعه موردی Moz نشان می دهد که چگونه یک سایت از طرح های لینک دهی برای ساختن لینک های ورودی استفاده می کند.
به روزرسانی های اخیر Google الگوهای الگوریتم جستجو را تغییر داده اند تا اطمینان حاصل شود که دیگر صرفا برنامه های لینک سازی کار نمی کنند.
صرف نظر از سئو در صفحه ، لینک های بد به شما آسیب می رساند.اگر از آنها استفاده کنید و به جای هدف در نظر گرفته شده برای بهبود رتبه بندی Google ، یک جریمه سنگین خواهید گرفت.
به همین دلیل ضروری است که درباره نحوه ایجاد لینک به سایت خود فکر کنید.
همانطور که مت کاتس می گوید ، “لینک های نباید طبیعی به نظر برسند ،بلکه باید طبیعی باشند.”
برای رسیدن به این هدف ، باید لینک های ناسالم را شناسایی و از بین ببرید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.
تجزیه و تحلیل لینک ها: ابتدا لینک های ورودی به سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. چندین ابزار تجزیه و تحلیل لینک وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید:
Majestic
Ahrefs
Open Site Explorer
SEOprofiler
WebMeUp
بگذارید با استفاده از SEOprofiler ، شما را با تجزیه و تحلیل پیوند آشنا کنم.
یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و به مسیر Link Profiler → Backlinks بروید. بگذارید از problogger.net استفاده کنیم:
این برنامه نتایج مهمترین عناصری را که هنگام تجزیه و تحلیل بک لینک های شما می توانید جستجو کنید نشان می دهد:
Unique Active Backlinks – این تعداد پیوندهایی را نشان می دهد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر رتبه Google شما تأثیر می گذارد. “منحصر به فرد” به این معنی است که پیوندها از آدرس های مختلف IP هستند. این یک راه برای شناسایی یک پیوند طبیعی است. این پیوندها در 90 روز گذشته توسط Google فهرست بندی شده اند.
Nofollow links – لینک های Problogger دارای 10.2٪ لینک nofollow است که معادل 1،522 لینک بک لینک از کل 14.922 است. گوگل در سال 2005 برچسب rel = “nofollow” را معرفی کرد تا نظرات وبلاگ اسپم را از دستکاری رتبه بندی های مصنوعی متوقف کند. پس از به روزرسانی Google Penguin ، تنوع نمایه پیوند ضروری شد. و همانطور که مت کاتس اشاره کرد ، به ترکیبی از پیوندهای dofollow (پیوندهایی که دارای رتبه بندی موتورهای جستجو هستند) و پیوندهای nofollow (پیوندهایی که ارزش رتبه بندی را ندارند) نیاز دارید.
Industry – اگر محتوای Problogger را می خوانید ، ممکن است فکر کنید صنعت آن “وبلاگ نویسی” یا “بازاریابی اینترنتی” است. اما ، وقتی به این تحلیل نگاه می کنید ، “رسانه” می شود. دانستن صنعت شما می تواند به شما در شناسایی لینک های مرتبط کمک کند .درواقع پروفایل شما بک لینک را در الگوریتم جستجوی مورد استفاده موتور جستجو بهبود می بخشد.
Link Influence Score – این نشان می دهد که چگونه لینک از وب سایت بر رتبه بندی موتورهای جستجو در صفحات مرتبط تأثیر می گذارند. هر چه نمره بالاتر بهتر باشد. به عنوان یک سایت بسیار پرطرفدار و تاثیرگذار ، امتیاز Problogger 99٪ فریبنده است! سایت خود را بررسی کنید و ببینید که نمره شما چیست.
Anchor text – برای دسترسی به اظلاعات برای انکر تکست ، روی پیوند موجود در منوی سمت چپ کلیک کنید (انکر تکست متنی است که به لینک شما تبدیل می شود و به صفحه شما اشاره می کند که به سایت شما پیوند می یابد.) بهروزرسانی پنگوئن Google به منظور جلوگیری از دستکاری صاحبان سایت در نتایج جستجو با مطابقت دقیق انکر ، به پایان رسید. اگر می خواهید در زیر رادار مجازات الگوریتم جستجو بمانید ، متن لنگر خود را متنوع کنید.
لینک های کم کیفیت
همچنین مهم است که بدانید کدام لینک ها برای سایت شما مضر هستند تا بتوانید آنها را حذف کنید. Google Penguin 2.0 شناسایی لینک های کم کیفیت را بسیار آسان تر کرده است. این پیوندهایی هستند که:
از وب سایت هایی با پیج رنک پایین PR-n یا PR0
اکثراً لینک های sitewide
لینک هایی از دامنه های با ترافیک اندک
لینک هایی از سایتهایی با آدرس IP مشابه
لینک هایی از صفحات وب با لینک های خروجی زیاد
ابزارهای رایگان زیادی برای کمک به شما در شناسایی لینکهای ناسالم وجود دارد. دو موردی که امتحان کردم شامل Monitor Backlinks و Linkquidator است. در اینجا نحوه بررسی ارتباطات ناسالم با Linkquidator آورده شده است.
به سادگی آدرس اینترنتی سایت خود را تایپ کرده و بر روی “جستجو” کلیک کنید تا لینکهای غیر طبیعی پیدا کنید.
Moz دارای یک آموزش دقیق است که در آن لینک ها می توانند به سایت شما آسیب برساند و در مورد آن چه کاری انجام دهید.
به یاد داشته باشید که مجبورید پس از یافتن آنها ، لیست پیوندهای ناسالم را صادر کنید. از این طریق می توانید بعداً به آنها مراجعه کنید.
وقتی پیوندهای اسپمی را که به صفحه شما نشان می دهند ، کشف می کنید ، عجله نکنید که خود صفحه را حذف کند. این پیوندهایی است که شما باید حذف کنید تا از طریق الگوریتم جستجو جریمه نشوید.
این مرحله بعدی برای تمیز کردن نمایه پیوند شماست ، و دو روش برای انجام آن وجود دارد.
- Request manual link removal – درخواست حذف لینک دستی – به وب سایت مراجعه کنید که لینکهای ناسالم / غیر طبیعی از کجا می آیند و با صاحب سایت تماس بگیرید. از صاحب سایت بخواهید که پیوند شما را حذف کند (گزینه بهتر) یا یک برچسب nofollow به آن اضافه کند.
اگر در گذشته از لینک پیوند برونسپاری کرده اید ، می توانید با شخصی که لینک ها را برای شما قرار داده است تماس بگیرید و از آن شخص بخواهید که لینک ها را حذف کند.
در این حالت ، از صاحب سایت درخواست نخواهید کرد که پیوندهای شما را حذف کند زیرا ممکن است فرض کند شما یک اسپمر هستید و شما را نادیده می گیرند.
2. Use Google’s disavow links tool – از ابزار پیوندهای disavow Google استفاده کنید – اگر در حذف لینک های ناسالم ناموفق هستید ، تنها گزینه شما استفاده از ابزار پیوندهای disavow خود Google است.
ابزار disavow بخشی از کنسول جستجوی Google است. پس از باز کردن کنسول جستجو ، لیستی از همه سایتهای خود را مشاهده خواهید کرد.
به سایتی بروید که برای آن می خواهید لینک ها را غیرفعال کنید. این چیزی است که شما خواهید دید:
وقتی پیوندهای غیر طبیعی را بررسی می کنید ، گزینه صادر کردن پیوندهایی را که می یابید ، دارید. اگر این کار را کرده اید ، پرونده را بارگذاری کرده و روی “انجام شده” کلیک کنید.
مانند شما ، Google نیز نمی تواند پیوندها را حذف کند زیرا دسترسی به سایتهای مرجع دسترسی ندارند.
با این حال ، این کار به Google اجازه می دهد تا از انتقال آن پیوندها به محتوای صفحه شما جلوگیری شود
3. Diversify anchor text distribution – توزیع متنوع انکر تکست – انکر تکست می تواند نقش اساسی در بهبود یا نابودی کامل رتبه بندی جستجوی شما داشته باشد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، اگر می خواهید لینک سازی طبیعی داشته باشید ، باید انکر تکست را متنوع کنید.
توزیع انکر تکست به چگونگی گسترش کلمات کلیدی هنگام ساختن پیوندها نگاه می کند. نمودار زیر چند توصیه دارد:
هنگام توزیع انکر تکست خود ، به این نوع موارد فکر کنید:
Exact match هماهنگی دقیق - آیا انکر تکست با کلمه کلیدی که دقیقاً هدف قرار می دهید مطابقت دارد؟ به عنوان مثال، دوچرخه های هیبریدی
Phrase عبارت - آیا انکر تکست شما عبارت کلمه کلیدی را در آن دارد؟ به عنوان مثال، نحوه یافتن بهترین هدفون های بی سیم
URL - این ساختمان پیوند مستقیم با URL کامل شما است ، به عنوان مثال http://crazyegg.com
Brand Name نام تجاری - این جایی است که شما از نام تجاری خود به عنوان انکر تکست استفاده می کنید و بدین ترتیب آن را طبیعی می کنید ، دوربین فیلمبرداری دیجیتال techradar
Keyword branded مارک های کلیدی - این جایی است که شما می توانید انکر تکست خود را با کلمه کلیدی مورد نظر برای سایت خود ترکیب کنید ، به عنوان مثال. شروع به کار با بازاریابی محتوا
مثال عملی برای استفاده از کلمه کلیدی و انکر تکست
بیایید فرض کنیم محتوای صفحه شما شلوار جین آبی را می فروشد. اگر نام دامنه شما bluedenimjeans.com است ، چگونه متن لنگر خود را توزیع می کنید؟
اگر می خواهید سه بار از سایت خاصی لینک برقرار کنید ، ایده آل است که از این مدل استفاده کنید:
انکر تکست 1: سایت Bluedenimjeans.com - صفحه هدف: صفحه اصلی انکر تکست 2: بررسی شلوار جین جین آنلاین - صفحه هدف: صفحه ای که شما مورد را بررسی کردید انکر تکست 3: بررسیهای www.bluedenimjeans.com - صفحه هدف: فروشگاه شما
4. Avoid over-optimization – از بهینه سازی بیش از حد خودداری کنید – وقتی بیش از حد از متون لنگر استفاده می کنید ، می تواند به بهینه سازی بیش از حد منجر شود و باعث جریمه شدن شما شود. جف کنیون درصد زیر را نشان می دهد:
برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد ، این دو دستورالعمل را دنبال کنید:
از نوشتار انکر تکست بیش از حد غنی از کلمات کلیدی خودداری کنید - اگر می خواهید به صفحات داخلی خود در یک موضوع لینک بزنید ، مانند "استراتژی های ایجاد لینک" ، از همان عبارت کلمه ای مانند انکر تکست خود استفاده نکنید. در عوض ، از چیزی مانند "اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد لینک" یا ترکیبی از یک ژنرال به علاوه کلمه کلیدی دقیق استفاده کنید. تنوع کلیدی است.
از لینک های نامربوط خودداری کنید - با استفاده از "بهترین مربی گلف" به عنوان انکر خود ، به سایت آموزش سگ خود چه می کنید؟ منطقی نیست که رتبه های Google را بهبود بخشید و در واقع می تواند به جریمه گوگل منجر شود.
مرحله شماره 6: بهبود سئو با تحقیقات کلمات کلیدی
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
وقتی از لینک های غیرطبیعی خلاص شدید ، زمان آن رسیده که SEO را در صفحه به روش صحیح بهبود بخشید.
یکی از عناصر اساسی استراتژی بازاریابی مؤثر ، تحقیق در مورد کلید واژه ها است. شما بدون درک نحوه کارکرد ، در تجارت آنلاین خود به جایی نخواهید رسید.
بدانید مخاطبان شما چگونه سایت شما را پیدا می کنند
برای مؤثر بودن ، باید کلمات کلیدی را که مخاطب هدف شما برای یافتن سایت خود استفاده می کند ، به آن اشاره کنید. در اینجا چگونه کار می کند
به حساب Google خود وارد شوید و از Google Keyword Planner دیدن کنید.
در داشبورد ، روی “search for new keyword and ad group ideas” کلیک کنید.
اکنون کلید واژه اصلی خود را وارد کنید.
پس از کلیک بر روی برگه “keywords” ، جدول کلمات کلیدی و میزان جستجوی مربوط به آنها را برای ماه نشان می دهد.
وقتی در جستجوی کلمات کلیدی هستید ، باید مخاطب شناس باشید یعنی اطلاعاتی را که مخاطبان می خواهند بدانند بشناسید و اینکه بدانید چطور می خواهید اطلاعات را به آنها برسانید.
به عنوان مثال ، وقتی شخصی “آموزش html5 برای مبتدیان” را جستجو می کند ، می دانید که جستجوگر تازه کار است که ممکن است راه حل های گسترده ای را جستجو کرده باشد و محتوایی را بخواهد که به موضوع تازه کار بودنش کمک کند.
این می تواند شما را برای نوشتن عناوین و مطالبی که در نتایج جستجوی Google رتبه خوبی دارند ، راهنمایی کند.
تشخیص شخصیت های خریدار و چرخه عمر مشتری از مخاطبان مورد نظر شما مفید است ، تا بتوانید درک کنید که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود. سپس ، محتوای صفحه مربوطه را ارائه دهید که به شما در افزایش رتبه Google شما کمک می کند.
الکسا می تواند به شما کمک کند تا آمار جمعیتی مخاطبان را انجام دهید ، مانند مثال زیر برای Upworthy.com.
به یاد دارید وقتی کلمات کلیدی تجاری و اطلاعاتی را ذکر کردم؟
وقتی تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام می دهید ، می توانید به راحتی تشخیص دهید که کاربران صرفا به دنبال اطلاعات هستند یا مایل به خرید هستند.
جاسوسی از رقبا
اگر رقبای شما در نتایج جستجوی Google از شما رده بالاتری دارند ، وقت آن است که از آنها جاسوسی کنید.
اگر گوگل آنها را دوست دارد ، می توانید استراتژی های آنها را یاد بگیرید و استفاده کنید.
من می خواهم برای این کار از Google Keyword Planner استفاده کنم زیرا تخمین دقیقی از اهداف کلمات کلیدی رقبا به من می دهد.
بیایید فرض کنیم شما در ساب نیچ (درباره نیچ مفصل توضیح خواهیم داد) “survival knife” قرار دارید. یکی از وبلاگ های معتبر که می توانید از آن جاسوسی کنید ، survivallife.com است.
در صفحه اصلی ، به جای وارد کردن یک کلمه کلیدی بذر ، به سادگی URL رقیب خود را در کادر صفحه فرود تایپ کنید ، سپس به پایین بروید و روی “دریافت ایده get ideas” کلیک کنید. بعد ، روی برگه “ایده های کلمه کلیدی keyword ideas” کلیک کنید.
این برای هر نیچ کاربرد دارد و می تواند به شما در کشف کلمات کلیدی پنهان کمک کند که به بهبود رتبه شما کمک می کند.
کلمات کلیدی رتبه پایین تر را تقویت کنید
اگر صفحه وب خود را در صفحه 2 پیدا کردید ، چگونه می توانید رتبه آن را به صفحه اول Google ارتقا دهید؟
می توانید از روش آسمان خراش skyscraper استفاده کنید که توسط برایان دین از Backlinko رایج شده است.
پست یا مقاله ای را در حال حاضر رتبه بندی کنید ، آن را بهبود بخشید و آن را در همه جا تبلیغ کنید. این منجر به افزایش 457٪ ترافیک ارگانیک شد.
اگر می خواهید این کار را برای موضوع خود انجام دهید (برای مثال “راهنمای برون سپاری برای مشاغل کوچک”) ، این راهنمای ساده را دنبال کنید:
به طور گسترده در مورد موضوع تحقیق کنید. مطالعات تحقیقاتی و کاربردی.
با استفاده از استراتژی هایی که در این پست با شما به اشتراک گذاشتم ، کلمات کلیدی را برای هدف گذاری مشخص کنید.
یک پست عمیق تر بنویسید (عمیق تر به معنی طولانی تر ، دقیق تر و عملی تر است).
به وبلاگهای دارای اعتبار لینک بدهید و سعی کنید از آنها لینک بگیرید.
نوشتن یک تیتر قدرتمند و قابل کلیک نیز ضروری است.
به عنوان مثال ، اگر عنوان اول شما این است:
راهنمای برون سپاری برای مشاغل کوچک
شما می توانید آن را مانند این بهبود ببخشید:
راهنمای کامل برون سپاری برای مشاغل کوچک
راهنمای مفهومی در مورد نحوه برون سپاری برای مشاغل کوچک
چند راه برون سپاری که می تواند در تجارت کوچک شما تحول ایجاد کند
با صاحبان وبلاگ هایی که در پست خود به آنها اشاره کرده اید تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آن را بررسی کنند.
امیدوارم حداقل تعداد انگشت شماری از سایتهای معتبر به شما بک لینک بدهند.
با انجام این کار ، محتوای صفحه شما در رتبه بندی گوگل بهبود می یابد.
برای بهبود محتوا از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید
بیایید مستقیماً یک چیز را بدست آوریم.
نسبت بهتری برای قرار دادن کلمات کلیدی در مقاله وجود ندارد.
با این وجود ، دانستن کلمات کلیدی مناسب برای هدفگذاری از اهمیت بالایی برخوردار است. این اساس تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی است.
Wordstream آنالیز کلمات کلیدی را به این شرح تعریف می کند:
نقطه شروع و سنگ بنای کمپین های بازاریابی جستجو. با درک اینکه بازدید کنندگان شما چه چیزی از وب سایت شما را در موتورهای جستجو سؤال می کنند ، بازاریابان می توانند لندینگ پیج خود را برای افزایش نرخ تبدیل conversion rates بهتر تنظیم کنند.
در حال حاضر ، شما می دانید که چگونه می توانید کلمات کلیدی را به دست آورد ، این قسمت آسان است مشکل این است که چگونه با دانستن کلمات کلیدی ترافیک ارگانیک را به سایت خود بیاوریم؟
پیش از این ، شما با روند تولید بهترین کلمات کلیدی با استفاده از SERP Scan آشنا شده اید. اکنون ، ما در حال جستجو در نتایج هستیم تا کلمات کلیدی واقعی را که افراد قبل از نمایش صفحه وب شما در Google تایپ می کنند ، پیدا کنیم.
شما می توانید از اینها برای نوشتن محتوای SEO در صفحه استفاده کنید که با هدف کاربر مطابقت دارد (این را به خاطر بسپارید که این کار باعث بهبود رتبه صفحات وب شما در Google می شود.)
چگونه باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در محتوا قرار دهید؟
فرض کنید می خواهید یک بررسی جامع درباره “بهترین چوب گلف برای سالمندان” بنویسید. در اینجا عناوینی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:
10 چوب گلف برتر برای سالمندان
راهنمای خریداران بهترین چوب گلف برای سالمندان
بهترین چوب گلف برای افراد مسن - راهنمای نهایی
برای شروع معرفی خود ، می توانید از این طریق شروع کنید
چندین چوب گلف قدیمی در بازار وجود دارد. اما انتخاب صحیح برای شما دشوارترین تصمیم است. اگر این راهنما را از ابتدا تا انتها می خوانید ، بهترین چوب گلف را برای سالمندان با قیمت مناسب و مطمئن می شناسید.
یا می توانید با پرسیدن یک سؤال ، مقدمه خود را شروع کنید:
آیا می خواهید بهترین چوب گلف برای سالمندان پیدا کنید؟ این صفحه فقط درباره آهک ها به شما نمی گوید بلکه نحوه استفاده از آنها برای بهبود بازی گلف شما را نشان می دهد و نکات عملی در مورد گرفتن تخفیف بزرگ برای خرید شما ارائه می دهد.
آیا می بینید که چگونه کلمه کلیدی مورد نظر را در پاراگراف اول قرار داده ام ، بدون اینکه به نظر برسد اسپم باشد؟
همانطور که قبلاً گفتم ، یک کلمه کلیدی خاص را به روشی طبیعی هدف قرار دهید – فقط سعی نکنید آن را طبیعی جلوه دهید.
مرحله شماره 7: رتبه بندی گوگل را با سئو در صفحه on-page SEO افزایش دهید
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
اکنون که می دانید برای به حداکثر رساندن عملکرد خود ، کدام کلمات کلیدی را می خواهید هدف گذاری کنید – و باید هدف گذاری کنید – مجهز به تغییرات معنی دار SEO در صفحه هستید.
Backlinko یک اینفوگرافیک عالی دارد که 16 عامل SEO در صفحه را تجزیه تحلیل می کند که امتیازات بزرگی را با Google و بازدید کنندگان خود کسب می کند.
بگذارید چند ملاحظه اساسی را تجزیه تحلیل کنیم.
برچسب های عنوان خود را بهینه کنید
برچسب های عنوان هنوز بخش بزرگی از عملکرد سایت شما هستند.
اطمینان حاصل کنید که هر یک از برچسب های عنوان شما توصیفی ، منحصر به فرد و متناسب با کلمات کلیدی مورد نظر شماست.
از استفاده از همان کلمات کلیدی و برچسب های عنوان بارها و بارها خودداری کنید. به این ترتیب ، ضمن جلوگیری از سوء استفاده از تلاش های خود ، فرصت های خود را متنوع خواهید کرد.
بگویید که شما یک شرکت تجارت الکترونیکی هستید. فرمول خوبی برای صفحات محصول شما می تواند موارد زیر باشد:
[Product’s Name] – [Product’s Category] | [Brand Name]
در اینجا چند نکته دیگر برای بهینه سازی برچسب عنوان وجود دارد:
برای حداکثر رساندن قابلیت از المان های (|) و خط (-) { pipes ( | ) dashes ( – ) } استفاده کنید.
از استفاده همه عناوین از CAPS اجتناب کنید. (درشت نویسی)
هرگز برچسب های عنوان پیش فرض مانند "صفحه محصول" یا "صفحه اصلی" را نگه ندارید. Google به این فکر می کند که شما محتوای تکراری دارید ، همچنین برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات خاص هستند قانع کننده نیست.
مهمترین و بی نظیرترین کلمات کلیدی را در اولویت قرار دهید.
کلمات کلیدی خود را بیش از حد تکرار نکنید. Google به طور فزاینده رشته های مرتبط ، متنی و طبیعی را نسبت به عبارات کلمات کلیدی مکانیکی یا اجباری ارزیابی می کند.
به خاطر داشته باشید که Google تقریباً 60 کاراکتر را در SERP نشان می دهد ، اما اگر عنوان دیگری متناسب با محتوای صفحه باشد ، خودتان آن را قطع نکنید. اسنیپت جستجو که Google نمایش می دهد بر اساس پرس و جوی کاربر می تواند پویا باشد. بنابراین در نهایت ، ممکن است با نوشتن توصیف کمی بیشتر ، این قضیه به نفع شما تمام شود.
بعلاوه ، عناوین اسنیپت در دسک تاپ محدود است ، در حالی که عناوین در نمایشگر موبایل معمولاً طولانی تر است.
به عنوان مثال :
در تصویر بالا ، Google از ابتدا تا حد امکان کاراکترهای زیادی را نمایش می دهد. اما در تصویر زیر ، Google وسط عنوان را کوتاه می کند تا در انتهای آن عبارت “Hobo” را نشان دهد تا به سؤال کاربر مربوط شود.
در حالی که توضیحات متا در رتبه بندی شما تأثیر دارد (در صورت وجود) ، آنها هنوز هم در خدمت هدف مهم برای تعیین اسنیپت جستجوی شما و اضافه کردن یک عامل منحصر به فرد هستند. این به نوبه خود می تواند میزان کلیک شما (CTR) از SERP را تحت تأثیر قرار دهد.
از اسکیما استفاده کنید (نشانگر داده های ساختار یافته)
Searchmetrics تخمین می زند که تقریباً یک سوم Google SERP ها دارای اسنیپت های غنی هستند که توسط اسکیما پشتیبانی می شوند. اما فقط 0.3٪ وب سایت ها در واقع از این مزیت استفاده می کنند!
از اسکیما به عنوان “برچسب” های اضافی درباره اطلاعاتی که به Google می گوید محتوای شما به چه معنی است می توان نام برد.
نه تنها نشانهگذاری schema به Google در درک وب سایت شما کمک می کند بلکه در جذب ترافیک به وب سایت شما تفاوت زیادی ایجاد می کند.
اسکیما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به کاربران به شیوه ای بصری منظم و زیبایی شناختی در اختیار کاربران قرار گیرد.
بعلاوه ، اسنیپت های برجسته بیشتر در SERP های تلفن همراه نمایش داده می شوند ، که بحث کردیم در ایالات متحده رایج تر از جستجوهای دسک تاپ است.
راهنمایی نشانگر داده ساختار یافته گوگل Google Structured Data Markup یک ابزار عالی برای پیاده سازی اسکیما مارک آپ در سایت شما است.
برای شناسایی انواع مختلف اطلاعات SERP می توانید از برچسب های اسکیما استفاده کنید ، از جمله:
- Articles
- Book reviews
- Events
- Local businesses
- Movies
- Products
- Restaurants
- Software applications
- TV episodes
- TV episodes with ratings
Schema همچنین می تواند برای شناسایی اطلاعات در ایمیل های HTML استفاده شوند مانند:
رزرو اتوبوس ، کرایه اتومبیل ، رویداد ، پرواز ، اقامتگاه ، رستوران و قطار
سفارشات
تحویل بسته
نقشه سایت موتور جستجو ایجاد کنید
نقشه سایت در مورد سازماندهی محتوای سایت شما به موتورهای جستجو می گوید.
به این ترتیب ، وقتی Googlebot فایل را می خواند ، می تواند باهوش تر محتوای شما را دنبال کند. این کمک می کند تا آن را برای رده بندی در SERP ها آسان تر در دسترس قرار دهد.
نقشه سایت همچنین اطلاعاتی با ارزش درباره صفحات سایت شما ارائه می دهد مانند آخرین به روزرسانی ، چند مرتبه تغییراتی را که ایجاد می کنید ، و چگونه این صفحه با سایر صفحات سایت شما مرتبط است.
می توانید از XML-sitemaps.com ، یک تولید کننده نقشه سایت ساده استفاده کنید.
اکنون که ما برخی از عوامل اصلی جستجوگرها در صفحه را تحت پوشش قرار داده ایم ، وقت آن رسیده است که در مورد چگونگی بهبود برند خود از خوب به عالی با محتوای منحصر به فرد ، استراتژیک و هدفمند بحث کنیم.
مرحله 8: از کلمات کلیدی خود برای ایجاد محتوای عالی استفاده کنید
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
اگرچه من کمی در مورد قرار دادن کلید واژه ها وسواس به خرج داده ام ، اما در مقابل متأسفانه ، بسیاری از افراد درباره تحقیق و قرار دادن کلید واژه ها سوء تفاهم می کنند و آن را کم ارزش می دانند.
درحالیکه حتی قبل از تغییر و به روزرسانی جدید Google Panda در فوریه 2011 ، بهترین بازاریابان می دانستند که محتوای با کیفیت ، با ارزش و مفید باید گروه خاصی از افراد را هدف قرار دهد.
برای کلمات کلیدی اطلاعاتی بهینه سازی شده و با نوشتن مطالب مفید و مفصل ضمن مکمل کردن آن با توضیحات متا و برچسب های عنوان ، رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید.
فرآیند تولید محتوای یونیک و با کیفیت طرفداران زیادی را به خود جلب می کند ، محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و به طور طبیعی پیوندهای مرتبط و با اعتبار بالا می گیرید.
برای بهبود رتبه های Google چگونه محتوای با کیفیت بنویسیم؟
اگر می خواهید محتوای مفید و مفصل بنویسید ، راهنمای زیر را دنبال کنید:
از مقالات داده محور استفاده کنید: مطابق ConversionXL ، رویکرد مبتنی بر داده می تواند ترافیک شما را افزایش دهد.
از حقایق با داده های دقیق استفاده کنید تا افراد محتوای شما را به عنوان معتبر ببینند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، و دسترسی ارگانیک شما را گسترش دهند.
نمونه ی دیگر از محتوای داده محور عبارتند از:
از داستان گویی استفاده کنید: داستان ها می توانند مخاطبان شما را مجذوب خود کنند ، احساسات را برانگیخته و کانورشن ریت شما را بهبود بخشند.
داستان Alibaba ، که متمرکز بر اشتیاق آنها به تجارت بود ، به آنها کمک کرد تا به یک شرکت تجارت الکترونیکی چند میلیارد دلاری تبدیل شوند.
در اینجا چگونه می توان داستانی را بیان کرد که مخاطبان شما را مجذوب خود می کند:
با یک چیز منحصر به فرد شروع کنید: دانشکده بازرگانی هاروارد توصیه می کند که با یک پیام منحصر به فرد شروع کنید که با مخاطبان خود طنین انداز است. در حالت ایده آل ، این باید با سؤالات مخاطب یا اصطلاحا نقاط درد یا همان ابهامات کاربر ارتباط برقرار کند.
تجربیات خود را پخش کنید: به دلیل ویژگی های خوب داستانی خوانده می شود پس از تجربیات خود (چه خوب و چه بد) به عنوان بخشی از پیام استفاده کنید. هیچ جعلی مجاز نیست!
جان مورو از این تکنیک محتوای صفحه ای SEO برای رشد وبلاگ خود و افزایش مشترکین وفادار تنها در طی 7 روز استفاده کرد. در اینجا 3 پستی وجود دارد که به او کمک کرده تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند: چگونه کار خود را ترک کنیم ، به بهشت بروید و برای تغییر جهان دستمزد بگیرید.
افزودن فراخوانی به عمل call-to-action (CTA): هر داستانی باید پایان یابد. هنگامی که توجه خواننده خود را جلب کردید ، از شما انتظار دارند که به آنها راه حل را ارائه دهید. از این گذشته ، قرار است داستان شما مشکلی را حل کند ، نه آن را پرورش دهد.
از یک لینک یا دکمه تماس با عمل برای هدایت افراد به قیف خود و تبدیل آنها استفاده کنید. MatchOffice با تغییر نسخه CTA ، نرخ تبدیل خود را 14.79٪ افزایش داد.
Unbounce چند نمونه دیگر از دکمه های CTA قابل اجرا را برای جایگزینی نسخه های عمومی ارائه می دهد:
عناوین اشتراکی را بنویسید: Google تغییرات زیادی را در رتبه بندی جستجو ایجاد کرده است ، اما یک عنصر بسیار مهم است: عنوان.
اگر یک عنوان مشترک برای پست خود بنویسید ، هیچ چیز نمی تواند مانع از کلیک ، خواندن و به اشتراک گذاری آن توسط طرفداران واقعی شود.
Peep Laja از ConversionXL با تغییر کلمه “امروز” به “اکنون” در یک تیتر ، نرخ تبدیل خود را افزایش داد. همچنین به وی کمک کرد تا 332٪ فروش را افزایش دهد.
عناوین واقعی برنده کلیک می شوند.
حتی اگر صفحه وب شما برای محتوایی در رتبه 1 در Google قرار بگیرد ، این بدان معنا نیست که شما بیشترین کلیک را خواهید کرد. البته که شانس زیادی خواهید داشت اما تیتر مناسب می تواند مشاهده را به کلیک تبدیل کند.
بیایید اصطلاح نحوه برون سپاری را جستجو کنیم. توجه داشته باشید که بیشترین عنوان قابل کلیک در موقعیت شماره 2 است.
مثال عالی وب سایتی که از عناوین مشترک برای افزایش کانورشن ریت استفاده می کند ، upworthy است.
من از Buzzsumo برای تجزیه و تحلیل عناوین Upworthy استفاده کرده ام. تعداد شگفت انگیزی از عناوین اشتراکی را که مقاله اول به آن اختصاص داده است ، بررسی کنید.
اگر می خواستم یک عنوان بهتر برای محتوای خودم تهیه کنم ، این کارهایی است که من انجام می دهم:
افزودن شماره ها: پست Upworthy بیش از 1.6 میلیون بار در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد زیرا دارای تعداد مشخصی بود. اگر تیتر این بود که “آمریکایی ها کاملاً درمورد این واقعیت مایند بلویینگ در اشتباه هستند” ، من مطمئن هستم که تعداد کل اشتراکات رسانه های اجتماعی کمتر خواهد بود.
اینجا مثال های بیشتری است. وقتی این پست را نوشتم ، این عناوین در کلمات کلیدی مربوط به آنها در رتبه 10 گوگل قرار گرفتند. اما ، یک ترفند ساده باعث افزایش نرخ کلیک بیشتر می شود.
عنوان اصلی:
مبانی SEO برای بهینه سازی سایت شما
بیایید تعدادی شماره اضافه کنیم:
6 نکته اصلی SEO برای بهینه سازی سایت شما
12 مبانی جستجوگرها برای بهینه سازی سایت خود
عنوان اصلی:
نکاتی درباره نوشتن آزاد برای مادران ماندگار
شغل نوشتن آزاد برای کسب درآمد
بیایید تعدادی شماره اضافه کنیم
5 نکته نکاتی درباره نوشتن برای کمک به در خانه ماندن مادران و کسب درآمد 10 شغل نوشتن فریلنسری که می توانید از آن درآمد کسب کنید
کنجکاوی را فراخوانی کنید: کنجکاوی باعث می شود افراد روی عنوان شما کلیک کنند ، اما این کار را با احتیاط انجام دهید و مطمئن شوید که با قول مطالب با کیفیت ، قول الکی نداده اید.
به عنوان مثال ، اگر عنوان شما این است:
7 اسرار برتر بدن سازی که نمی دانید
سپس مطمئن شوید که رازهای ‘7 reveal را فاش کرده اید ، و از نظر ایده آل ، آنچه نشان می دهید جدید یا منحصر به فرد است.
یک تجربه چندرسانه ای ایجاد کنید: در حالی که وبلاگ نویسی منظم مهم است ، فقط در آنجا مستقر نشوید
برای یادگیری سؤالاتی که بازدیدکنندگان را به سایت شما سوق داده اند ، به کلمات کلیدی خود بپیوندید. سپس از روش های متنوعی برای پاسخ به این سؤالات استفاده کنید ، مانند:
- Videos
- Guides
- Ebooks
- Infographics
- Webinars
- Demos
- Checklists
- Email series
- Animated GIFs
- Comics
- Podcasts
برای یک لیست جامع ، به 20 نوع تولید محتوای HubSpot و همچنین 14 نوع محتوای آزمایشی مراجعه کنید که باید آنها را امتحان کنید.
محتوای تکراری را لغو کنید: برای اطمینان از تکرار خود از ابزارهایی مانند Copyscape ، SiteLiner و Screaming Frog استفاده کنید.
هنگامی که محتوای SEO عالی در صفحه ای دارید که شامل کلمات کلیدی اطلاعاتی و تجاری است و داستانی را برای مخاطبان خود جذاب می کند ، زمان آن رسیده است که لینک ها را برای به دست آوردن رتبه های Google ایجاد کنید.
مرحله شماره 9: لینک سازی به روش درست
راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
پیش از این ، من به شما نشان دادم چگونه می توانید لینک های سایت خود را با استفاده از SEOprofiler آنالیز کنید.
این تحلیل دیگری است که من برای سایت Business Insider انجام دادم.
توجه داشته باشید که انواع مختلف انکر تکست را برای لینکهای ورودی نشان می دهد.
این دقیقاً همان چیزی است که شما برای ایجاد پیوندها به روشی درست نیاز دارید.
در اینجا چند روش برای انجام این کار و انواع پیوندهای موردنیاز آورده شده است.
لینک انکر تکست (پیوندهای درون متنی): لینک های انکر تکست پیوندهای ساده ای هستند که درون محتوا ظاهر می شوند. مثال زیر را ببینید …
وقتی لینک های انکر تکست را “بالاتر از حد” قرار می دهید ، می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد.
استراتژی مرتبط سازی لینک های انکر تکست بیشتر وقتی استفاده می شود که به دنبال رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص هستید.
می توانید از کلمه کلیدی مورد نظر خود به عنوان انکر تکست استفاده کنید ، اما برای اینکه در کنار آن باشید و از مجازات های الگوریتم جستجو خودداری کنید ، آن را با کلمات کلیدی عمومی مخلوط کنید.
به عنوان مثال ، اگر کلید واژه اصلی شما بررسی دوربین دیجیتال است ، هنگام ساختن پیوندهای خود از سایت دیگری ، به طور طبیعی به این لینک پیوند دهید: بهترین بررسی های دوربین دیجیتال ، مارک های برتر دوربین دیجیتال و غیره را پیدا کنید.
یک ترکیب خوب، سئو درون صفحه ای هوشمند است.
پیوندهای تصویر: همچنین هنگام نوشتن مقاله یا پست های مهمان می توانید از تصاویر برای ساختن پیوندها استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در وردپرس آورده شده است.
وقتی آماده اضافه کردن تصویر به یک پست هستید ، کلمه کلیدی را که می خواهید به عنوان انکر تکست خود استفاده کنید در کادر “Alt Text” تایپ کنید. تصاویر توسط Google فهرست بندی می شوند ، و این بدان معناست که شما لینکی به سایت خود خواهید گرفت.
Editorial links: اگر از راهنمای سئوی پیروی می کنید ، باید بتوانید از طریق رسانه های اجتماعی محتوای مفید و قابل اشتراکی ایجاد کنید که به طور طبیعی منجر به لینک های ارزشمند ورودی می شود.
مثال خوبی در مورد 200 عامل رتبه بندی است که برایان دین نوشت. چندین بار استناد شده است.
برای Google ، آنچه دیگران درباره شما می گویند بسیار مهمتر و مرتبط تر از آنچه در مورد خودتان می گویید .
در طول سال ها ، من هزاران محتوای وبلاگ غنی ، مبتنی بر داده ها و مفید ایجاد کرده ام.
اگر به جستجوی هر چیزی در رابطه با بازاریابی محتوا بپردازید ، Quick Sprout و neilpatel.com ظاهر می شوند ، این بدان معنی است که من پیوندهای ویراستاری زیادی را بدست می آورم.
Copyblogger به پستهای منبع مفید و مرتبط لینک می زند که به تعامل آنها در حال حاضر با مخاطبانشان کمک می کند.
من به شدت اعتقاد دارم که صاحبان سایت برای به دست آوردن این پیوندهای ویراستاری هیچ کاری نکردند.
آنها به دلیل سودمند بودن مطالبشان ، لینک ها را به دست آوردند. اگر می خواهید پیوندهایی کسب کنید که باعث بهبود رتبه صفحات وب شما می شود ، روی محتوای استثنایی متمرکز شوید.
Scale link building: تنوع و پراکندگی لینک، راه نهایی برای تولید لینک های دوستانه با Google و بهبود رتبه ها در گوگل در عین حال در امان ماندن از رادار جریمه گوگل است.
تکنیک های قدیمی مانند ثبت لینک در دایرکتوری ، حضور در فروم و تالار گفتگو ، سایت های ویکی و حتی وبلاگ نویسی مهمان و … مانند گذشته کار نمی کنند.
برای به دست آوردن لینک متنوع ورودی ، مطالب خوب بنویسید که پیوندهایی از سایتهای محلی ، منطقه ای و بین المللی مربوط به خود شما کسب کند.
سپس ، یک پروفایل لینک طبیعی با سئوی طبیعی و هدفمند ایجاد خواهید کرد که در برابر هر الگوریتمی که Google ارائه دهد بسیار انعطاف خواهد داشت.
نتیجه راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه های Google
باز کردن چالش ها در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی جستجوی Google دارای یک سطح خاص از عرفان است. اما در نهایت ، برخی از استراتژی های کلیدی وجود دارد که به طور قابل اعتماد به وب سایت شما کمک می کند عملکرد خوبی داشته باشد.
شما نیاز به وقت برای مطالعه و درک واقعی مخاطبان هدف و خواسته های آنها دارید.
تحقیق لازم را برای شناسایی کلمات کلیدی بلند انجام دهید . long-tail keywords
پس از در اختیار داشتن این اطلاعات ، می توانید محتوای قاتل ایجاد کنید تا نیازهای آنها را برطرف کنید ، مشکلات آنها را برطرف کنید و باعث می شود که کاربران برای اطلاعات بیشتر بازگردند.
همچنان متناسب با نوشتن مطالب عالی ، آن را با همه چیزهایی که دارید تبلیغ کنید.
بهینه کنید ، ادامه دهید و من تضمین می کنم که ضمن اجتناب از مجازات های به روزرسانی الگوریتم ، بر موتورهای جستجو مسلط خواهید شد.
برگرفته از سایت https://neilpatel.com